onsdag 20 januari 2010

Alive!

Hej alla glada! Hoppas ni har haft det bra under alla helger som varit! Själv har jag sparkat igång den gamla kroppen och det känns kan jag lova! Armarna värker,benen likaså och jag känner att jag har fått ett bra sug efter att köra match snart om det dyker upp något. The Zone går ju i Mars och SC går i April så det kan bli en kul månad. Träningmässigt så är det mycket jobb att göra innan dess. På Lördag blir det finalen av Alive i Skene där både Mr Gyllenland och fler bra gubbar går i min viktklass. Ska bli spännande och väldigt bra träning. Idag var jag även på ett möte med en potensiell sponsor som vill hjälpa mig i satsningen och det är väldigt tryggt att ha dessa sponsorer i ryggen. Idag körde jag ben på gymmet och körde 4 set på varje och började med att värma på 150kg i knäböj och sen gick jag upp o körde 4 set på 200. Kändes väldigt ovant eftersom jag inte har kört speciellt mycket gym träning sen jag började med MMA. Sen blev det 4 #4 på 350 kg i benpress och avrundade med lätta benspark och baksida lår. Undrar hur ont jag kommer att ha imorn? Har även haft lite problem med nacken men det får Felicia på www.coryggkliniken.se ta hand om!Gött att kunna få hjälp med kroppen!
Nu ska jag förbereda kvällens frukt tallrik och sen sova.
Puss o kläm på er!
Eddy

3 kommentarer:

  1. Kul å höra att du lever.
    Tappat något i vikt då, för det var väl ett "nyårslöfte" ? :)

    kör hårt

    SvaraRadera
  2. Denna vecka har jag tappat ca 3 kg och jag har precis börjat med viktminskningen. Kommer att hålla er uppdaterade!
    Eddy

    SvaraRadera
  3. Hej Eddy

    Är en nykomling inom denna sport som box, mma etc. Har läst om dig i Fighter och du verkar vara i bra form, och du beskriver bla att du tränar någe som kallas Prebens, kan du beskriva vad det är lite närmare??

    Har själv tävlat inom Strongman både internationellt och nationellt, men känner att jag vill lägga om träningen nu när man behöver lite mer flås för att inte "dö" på MMA och boxningen ..

    Mvh Benny Wennberg 073-8183503

    SvaraRadera