tisdag 24 november 2009

Börjar kännas nu!

Idag har jag kört sista passet på klubben innan det blir dax för Novosibirsk. Körde lite lätt brottning ca 25 minuter stående och sen lite mitts ca 10 min och avslutade med 10 minuter grappling. Känns helt ok och får jag vila och sova ut några dagar nu så ska det nog bli bra tills på Lördag. Fick info idag att jag ska ta med egna match handskar så det blir mina Kenka som jag har fått från Fightgear. Bra för jag gillar deras grejer! Imorn ska jag få behandling av Felicia som är en helt grym naprapat och ikväll blir det en telefonintervju med MMABloggen. Kul att det finns intresse för det jag gör! Efter denna galan i Ryssland ska jag lägga all fokus på att gå ner i vikt så att jag får bättre flås och blir mer rörlig och snabbare. Allt blir ju bättre då och eftersom jag vill göra detta ordentligt så måste fysen bli bättre. Jag siktar på att gå ner till 115kg och sen inte gå upp mer än till max 120 när jag inte tävlar. Vet att det är långa promenader och förbränningsträning som gäller då och det ska bli skönt!
Jag har redan abstinens över att det inte är någon allsvensk fotboll så att man kan gå och kolla Blåvitt men det är ju snart lite försäsongsmatcher så då får man gå och mätta sitt IFK-begär lite!
Har även inhandlat en pälsmössa i IFK shoppen som kan komma väl till hand nu när man ska till Sibirien. http://profc.ws/eng/index.php
Detta är länken där ni kan följa galan på!
Ha det nu gött!
Eddy

8 kommentarer:

  1. Detta är så jävla roligt! Verkligen ett stort lycka till Eddy och vissa dom hur granit ifrån Västkusten känns. Björn E

    SvaraRadera
  2. Gå ner i vikt Hur mycket väger du nu då?

    Lycka till i Ryssland!

    SvaraRadera
  3. Kul att du uppmärksammar fans, hedrad=)!

    Håller tummarna för dig i Ryssland, i en sån turnering, med sådanna motståndare så har du inget att förlora, gå in, kör järnet och använd all din talang och skicklighet så kommer detta gå grymt bra!
    Du är inte den ända med blåvitt abstinens, ska du gå in till buren med "snart skiner Poseidon"?=)

    SvaraRadera
  4. Lycka till i Ryssland Eddie!

    du har tufft motstånd men vi tror på dig, visa dem det Svenska stålet

    SvaraRadera
  5. Hallå Eddy, ville bara önska dig lycka till i Ryssland. Passar även på att meddela att vi lagt upp en kort intevju som vi gjorde med dig för 2 veckor sedan. Du kan se klippet här: http://www.mmanyheter.se/

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  6. Stort lycka till i Ryssland och Forza Blåvitt!

    SvaraRadera
  7. Tjena Eddie!! Måste bara önska dig lycka till!!
    Du är verkligen en helskön snubbe som förtjänar ALL framgång i världen! Kommer hålla tummarna i helgen!!


    FORCA BLÅVITT!! =)
    //Richard

    SvaraRadera
  8. Du kommer igen gubben!

    SvaraRadera