lördag 20 februari 2010

VM

Nu har jag beslutat mig för att åka på VM i SW! Det går i Krakow i Polen 27 Mars och tävlingen går under 1 dag. Ska bli spännande med att få vara med i landslaget igen. Ganska coolt att få ha representerat både brottning o SW! Nu kommer jag att lägga upp en tävlingträning inför tävlingen tillsammans med klubben och självklart sikta på att vinna mina matcher. Från Gladius blir vi 3 gubbar som åker och det är Greven och Knutsson som ska med. Förra resan med Knutsson så grundlurade jag han duktigt så man får försöka sig på en repris till denna resan! Ang min viktnedgång så har den stannat av lite pga att snön ligger kvar och spåret är inte plogat så man får vänta tills graderna hamnar på + igen så man kan börja knata lite! Ska även försöka att få ihop ett tungviktläger snart för att få så bra sparring som möjligt!
Återkommer snart!
Tjingeling!
Eddy

1 kommentar:

  1. ta några mil på skidor istället eller varför inte några längder i simhallen.

    Lycka till på vm.

    SvaraRadera